Friday 8 July 2011

ျပည့္ျပည့္ ၏ လက္စြမ္း

က်မ ျမန္မာျပည္မွာတုန္းက အလုပ္သြားလိုက္ သင္တန္းတက္လိုက္ႏွင့္ တေန ့တေန့ ၇ွုပ္ယွက္ ခတ္ေနရသည္။ အခုေတာ့ အလုပ္မရွိအကိုင္မရွိ ဘ၀ ေတာ္ေတာ္ ပ်င္း ရသည္။ သို ့ေသာ္ က်မ၏ တစ္ဦးတည္းေသာသမီး ျပည့္ျပည့္ က က်မ မပ်င္းရေအာင္ တေန ့ တစ္မ်ိဳး တစ္အိမ္လံုး ဖြ ျပီး ပါရမီျဖည့္ေပးလို ့ေတာ္ေသးသည္။ မွတ္မိပါေသးသည္ ျမန္မာျပည္မွာတုန္းက တရက္မွာ က်မ စာေမးပြဲနီးတာနဲ စာထိုင္ၾကည့္ေနသည္။ အနား ကပ္မွ အသည္းအသန္ စာဖတ္တတ္သည့္ အက်င့္ရွိ၏။  ျပည့္ျပည့္ကလဲ ထိုစဥ္က ၃ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ ဘဲရွိေသးသည္။ က်မ စာၾကည့္ေနသည့္ စားပြဲအနီး က်မရဲ ့ ေဘာပင္ေတြ highlighter ေတြ လာေဆာ့ေနသည္။ ျပီးေတာ့ သင္တန္းခ်ိန္ နီးေနတာနဲ ့ က်မ စာအုပ္ေတြ သိမ္းျပီး ေက်ာင္းသို ့ ကပ်ာကယာ ထြက္လာခဲ့သည္။ ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့မွ ဆရာစာသင္ေနတုန္း အမွတ္တမဲ ့က်မ ေျခေထာက္ကို ၾကည့္လိုက္မိသည္။ က်မ ဘုရား တ ျပီး မ်က္လံုးျပဴးသြားရသည္ က်မ ရဲ ့ ညာဖက္ ေျခဖမိုး မွာ အစိမ္းေရာင္ နာရီပံုက ေျခဖမိုး အျပည့္ ေနရာယူထားသည္။ ကၽြတ္ကၽြတ္ ျပည့္ျပည့္ လက္စြမ္းျပ ထားတာကိုး ေဘာပင္ေလာက္နဲ ့ ဆြဲထားတာ ဆိုေတာ္ေသးသည္ အခုေတာ့ အစိမ္းေရာင္ high lighter ႏွင့္ ထင္ထင္ရွားရွား ကိုးယိုကားယား နာရီပံု နာရီလက္တံ၊ အစိတ္ ကေလးေတြက ပါလိုက္ေသးသည္ ဘယ္အခ်ိန္က ဆြဲ သြားလဲမသိ က်မ ကလဲ နဂို ကတည္းက ပါးပါးလ်ားလ်ား ရွိသူဆိုေတာ့ ဘယ္အခ်ိန္က ဆြဲ သြားမွန္း သတိမထားမိလိုက္ပါ။ အဲဒါမွ ဒုကၡ က်မ ေျခေထာက္ ဘယ္သြားထားရမွန္း မသိေပ။ စာသင္ေနတုန္းဆိုေတာ့ ဖ်က္ဖို ့ ကလဲ မလြယ္ေပ။ သူမ်ားေတြျမင္ရင္ေတာ့ စာေမးပြဲ နီးလို ့ေဂါက္သြားတယ္ထင္အံုးမယ္။ အိမ္က ကေလး ဆြဲလိုက္တာလို ့ေတာ့ ထင္ၾကမွာ မဟုတ္ေပ။ :) ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ က်မကို မသိတဲ့ သူေတြ ၾကည့္လိုက္ရင္ ကေလးအေမလို ့ မထင္ရေပ။ ( က်မ ေယာက်ာ္း မဖတ္မိပါေစနဲ ့ ) ဒါေၾကာင့္ အလုပ္ထဲမွာ ေရာ ေက်ာင္းမွာ ပါ က်မ အိမ္ေထာင္ရွိတယ္ ကေလး တစ္ေယာက္လဲရွိတယ္ လို ့ အျမဲေျပာေျပာေနရေသးသည္။ တခါတေလ လည္း ေျပာရတာ ေမာလိုက္တာ လူေတြ ထင္ခ်င္သလို ထင္ၾကပါေစေလ ငါဘဲ အနစ္နာ ခံလိုက္ေတာ့မယ္လို ့ ေတြးရေသးသည္။ မွတ္ခ်က္ ( က်မ က လွတပတ ေလးေတာ့ မဟုတ္ေပ ရုပ္ဆိုးတယ္လို ့လဲ ကိုယ္ကိုကိုယ္ မေျပာရက္ပါ။ :) )

1 comment:

  1. ၿပည္႔ၿပည္႔တို႔ဆိုးခ်က္ ... သူ႔အေမခဗ်ာ အစိမ္းေရာင္နာရီၾကီးေၿခေထာက္ပတ္လို႔ ... ဟာသဥာဏ္မရွိေပလို႔ပဲ ... ေရးသမ်ွရယ္ေနရတာခ်ည္းပဲ။ သိပ္သေဘာက်တယ္။

    ReplyDelete