Friday 27 May 2011

က်မရဲ ့ ဆရာမ

မူလတန္းတုန္းက ေက်ာင္းသားေတြ အားလံုးခ်စ္ေၾကာက္ ရိုေသတဲ့ ဆရာမကို သတိရမိတယ္။ အဲဒီ ဆရာမေျပာျပလို ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း အေၾကာင္းစသိခဲ့ရတယ္။ ေနာက္ျပီး ဆရာမက စာသင္တာလည္းေတာ္သလို ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသား အားလံုးကို မ်က္ႏွာမလိုက္ ဘဲ တန္းတူဆက္ဆံတတ္သည္။ တေန ့ မုန့္စားဆင္းျပီး ေက်ာင္းျပန္တက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ က်မရဲ ့ေရဗူးထဲ မွာ ေရေတြေတာ္ေတာ္ ေလ်ာ့ေနတယ္ ေဘးက သူငယ္ခ်င္းေတြက ေျပာတယ္ နင့္ေရေတြကို (---) ေသာက္သြားတယ္တဲ့ သိလိုက္ျခင္းဘဲ က်မ ေဒါသေတာ္ေတာ္ထြက္သြားတယ္ အဲဒီ တစ္ေယာက္ကို က်မသိတယ္ စုတ္တီးစုတ္ျပတ္ နဲ ့ အေဖ မရွိတာလား အေမ မရွိတာလား အေဖေရာ အေမ ေရာ မရွိတာလား ေသခ်ာ မသိဘူး ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွာ ေနတဲ ့တစ္ေယာက္  (သူ ့ကို တစ္တန္းလံုး ကႏွိမ္ျပီးေခၚတဲ့ နံမည္ သတ္သတ္ရွိတယ္ ) ခ်က္ျခင္း ဆရာမကို သြားတိုင္လိုက္တယ္ စိတ္ထဲမွာ ေတာ့ ဒင္းကို ဆရာမ အားပါးတရ ရိုက္ပါေစဆိုျပီးေတာ့ ။ တကယ္ သြားတိုင္လိုက္ေတာ့ က်မေတာ္ေတာ္အံၾသသြားတယ္။ ဆရာမက က်မကို သူေရအရမ္းဆာလို ့ ယူေသာက္တာေနမွာပါ ေရ အက်ိဳး ၁၀ ပါးဆိုတာ မေတာင္းဘဲဲဲျပည့္တယ္ ၀န္တိုစိတ္မထားရဘူးလို ့ေျပာေတာ့ က်မစိတ္ထဲ ေတာ္ေတာ္မေက်မနပ္ ျဖစ္သြားတယ္။ ေနာက္ျပီး အဲဒီတေယာက္ကို ဆရာမက ေခၚျပီး သူတပါး ပစၥည္း ကို ပိုင္ရွင္မသိဘဲ မယူရဘူးလို့ေတာ့ ဆံုးမလိုက္တယ္ ရိုက္ေတာ့မရိုက္ဘူး။ ဒီ ကိစၥ ကို က်မေတာ္ေတာ္ၾကာတဲ့ အထိ အခဲမေက်ျဖစ္ခဲ့မိသည္။ အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ ဆရာမရဲ ့စိတ္ဓါတ္ ေစတနာ ကို နားလည္ ေလးစားမိပါသည္။

1 comment:

  1. စိတ္၀င္စားစဖြယ္ပါ။ ေရးခဲ့သမွ်ေတြလဲ ကြန္မန္႕မေရးမိေပမဲ့ စိတ္၀င္တစားဖတ္ပါတယ္။ စာေလးေတြရဲ႕ ေနာက္ကြယ္မွ ေစတနာမ်ားကို သတိထားမိလို႕ တန္ဖိုးထားပါတယ္။

    ReplyDelete